مصاحبه شهریار با مجله بهتریتن ها

 مصاحبه مجله بهترین‌ها با شهریار

از انتخاب محل قرارمون، فهميدم كه مصاحبه اينبارم يك كم متفاوته، چون معمولاً خواننده ها وهنرمندان و كلاً آدمهاي معروف از توجه وشناخته شدن بدشون نمياد ولي رد پيشنهاد من براي محل قرار مصاحبه كه يك رستوران ايراني بود ، باورم رو يك كم تغيير داد . شهريار از معدود خواننده هايي است كه دنبال حاشيه و جنجال نبوده و شايد براي هممين هم كمترشاهد حضورش در تلوزيونها و مطبوعات بوديم و چه سخت ميشه مشهور شدن وقتي نخواهي از رسانه كمك بگيري كه اگه شهرتي بوجود بياد همانا از هنر وشخصيت خودته و انتخاب و حسن سليقه مردم ....و حالا ابراز علاقه تنها مشتري ايراني در دنج ترين رستوران ايتاليايي لندن به شهريار، اوج شهرت و محبوبيت اين خواننده رويه تصوير كشيد. آنچه كه در ذيل ميخوانيد ماحصل گفتگوي من با شهريار رومي است:

بهترين: شهريار جان خيلي خوش آمدي به لندن، آيا براي برنامه خاصي به لندن اومدي؟
شهريار: من براي ديدن خانواده به لندن اومدم 
بهترين:ميشه كمي از خودت بگي و اينكه چطور شد خوانده شدي؟
شهريار: از بچگی‌ علاقه به فرهنگ و موسیقی ایرانی‌ داشتم و خدا رو شکر توانستم با آقای حسن شماعیزاده همکاری داشته باشم و اولین آلبوم رو با اشعار آقای شهیار قنبری، خانوم هما میر افشار و خانوم پاکسیما ارائه بدم که خوشبختانه مورد توجه قرار گرفت
بهترين: آيا كار مشتركي هم تا به حال داشتين؟ 
شهريار: بله ، من با خانم نوش آفرين و خانم شكيلا كار كردم
بهترين : آيا در نواختن ساز هم تبهر داريد؟
شهريار : بله من پيانو مينوازم
بهترين: ميخوام ازت بپرسم چرا انقدر كم مصاحبه ميكني و كلاً حضورت كمرنگه ؟
شهريار:اگه از نظر حضور هنري منظورتونه ، سعي كردم هميشه در كنار باشم ولي سال يا ٦ ماه يكباري نبوده كه ويديو يا كار جديدي از من پخش نشه، از لحاظ بيزنس و كار هم كه من مشغول بيزينس خودم هستم و كار خودم رو دارم
بهترين: به جز خوانندگي به چه كاري مشغول هستيد؟
شهريار: من به كار طراحي ساختمان مشغول هستم وهميشه هم به كارم مشغول بودم و خوانندگي رو چون دوست دارم و جزء علائق من هست در كنار كارم انجام ميدم.
بهترين : چرا مردم در مورد زندگي شخصيتون چيزي نميدونن ؟
شهريار: راستش من كلاً آدمي هستم كه دوست دارم به قولي زياد از خودم و زندگي شخصيم نگم و براي خودم هميشه يك حريم داشتم
بهترين:اگه طرفدارانت بخواهند با تو در ارتباط باشند به چه طريقي ميتوانند؟
شهريار:به جز فيس بوك ، ميتوانند از طريق ايميل آدرس من :shahryar@shahryarmusic.com
و همچنين براي شنيدن آهنگهاي من ميتونن با دانلود كردن رايگان اپلي كيشن آيفون به نام "شهريار" مراجعه كنند 
بهترين: ممنونيم كه برامون وقت گذاشتين و براتون آرزوي موفقيت ميكنم
شهريار : من هم براي شما و خوانندگان خوب مجلتون آرزوي سلامتي و شادي دارم



نویسنده: شهریارلاین ׀ تاریخ: چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

SHAHRYARLINE


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , shahryarline.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM